Udostępnij:

Emitel odświeżył logo firmy, identyfikację wizualną oraz przygotował nowe credo „Integrator infrastruktury przyszłości”. Zmiany odzwierciedlają nowe pozycjonowanie rynkowe wynikające z realizowanej przez spółkę strategii. W ślad za zmianami identyfikacji wizualnej, Emitel przygotował nową stronę internetową.

Skupiająca wszystkie elementy komunikacji idea kreatywna #SpektrumEmitel łączy w sobie to, z czego firma jest najlepiej znana – wieloletnie doświadczenie, niezawodność usług emisji sygnału TV i Radia oraz pozycja sprawdzonego partnera biznesowego. Jakoś i ciągłość świadczonych uług łączy się z tym co jest pasją pracowników firmy i staje się ważnym kierunkiem strategii Emitel a więc rozwój projektów #SmartCity & #IoT, rozbudowa portfela usług telekomunikacyjnych, infrastruktury wieżowej, pogłębiona współpraca z operatorami komórkowymi oraz rozwijana nowa linia biznesowa dedykowana branży UAV.

Logo Emitel zostało odświeżone po 24 latach ekspozycji. Zmianie ulega wiodąca kolorystyka – granat będzie symbolizował to, z czego firma jest dumna, czyli doświadczenie i niezawodność. Spektrum barw pomarańczu i czerwieni, symbolizuje pasję zespołu Emitel – innowacyjność, rozwój i wychodzenie na przeciw nowym potrzebom klientów. Emitel zrealizował ten projekt we współpracy z Agencją Art.Group.

– Decyzja odświeżenia logotypu Emitel to nie tylko zabieg graficzny, ale podkreślenie transformacji jaką przechodzi firma odpowiadając na zmieniające się otoczenie biznesowe. W ostatnim czasie dostosowujemy naszą ofertę produktów i usług , aby lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i sprostać wyzwaniom przyszłości – rosnącemu znaczeniu bezprzewodowej transmisji treści i danych. Jesteśmy dumni z naszej historii i doświadczenia w zakresie naziemnej transmisji sygnałów telewizji i radia. Chcemy jednak podkreślić koncentrację na nowych usługach oraz zaangażowanie w rozwój infrastruktury cyfrowej. Ta filozofia wpisuje się w strategię „Buy, build and grow” realizowaną przez naszego właściciela – Cordiant Digital Infrastructure – skomentował Andrzej J. Kozłowski, Prezes Zarządu Emitel S.A.

Logo zostało odświeżone po 24 latach ekspozycji. Zmianie ulega wiodąca kolorystyka Emitel – granat będzie symbolizował to, z czego jesteśmy dumni, czyli doświadczenie i niezawodność. Spektrum barw pomarańczu i czerwieni, naszą pasję – innowacje i odpowiedz na nowe potrzeby naszych klientów.

Zachęcamy do odwiedzenia strony: emitel.pl oraz poznania odświeżonej identyfikacji.

Poznaj #SpektrumEmitel